poniedziałek, 28 lipca 2014

Spódnicowo, żakietowo...

Pokażę wam dziś nad czym ostatnio pracowałam.

1) niebieski żakiet w kwiaty- wersja letnia nez podszewki. Wykrój z Burdy 5/96.

 2) komplet- spódnica+ bluzka z błękitnej cieniutkiej bawełny z pięknym haftem. Bluzka z krótkim rekawkiem i kołnierzykiem typu bebe, spódnica prosta, klasyczna, z tyłu rozcięcie, na podszewce.
 Tkaniny było "na styk" ale na szczęście udało mi się jako wykończenie dołu (zarówno spódnicy jak i bluzki) wykorzystać ozdobnąk ońcówkę materiału.

 3) komplet- spódnica + żakiet. Spódnica z 6 klinów, żakiet z krótkim rękawem, bez podszewki.


Wiem że zdjęcia "na płasko" nie oddają uroku mojego szycia ale niestety posiadam tylko takie.
Żakiety są bez guzików, gdyż klientki mają je sobie same dobrać.
Napracowałam sie ale było warto- efekt końcowy bardzo podobał sie moim klientkom, a to cieszy niezmiernie :)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Fajne kompleciki - zwłaszcza ten błękitny - super, że udało się tak ładnie wykończyć całość.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po swoich odwiedzinach jakiś ślad np w postaci komentarza :)