czwartek, 9 kwietnia 2015

Dres i spodnie dla Wojtka

Jako że mój synuś zrobił się ostatnio niesamowicie ruchliwy i usilnie ćwiczy utrzymanie się na dłużej w pozycji siedzącej, stawiamy na jak najbardziej wygodne ciuszki. Dlatego też uszyłam mu dresik z cienkiej dresówki z dodatkami z niebieskiej dzianiny bawełnianej w piłki.



 Spodnie typu pumpy czy też haremki jak kto woli :)


 Bluza z kapturem i "kangurzą" kieszenią.

Wykrój zarówno na spodnie jak i bluzę zrobiłam sama przy pomocy gotowych ubrań Wojtusia.

Prócz dresu powstały też takie oto spodnie:


Te również uszyte są z dresówki, posiadają  trzy guziki na atrapie rozporka i ozdobne cięcia na przodzie. Mają wąskie nogawki przez co przypominają mi trochę legginsy :)

Zostało mi jeszcze trochę dresówki więc mam w planach kolejne gatki tym razem coś a'la bojówki :)

Pozdrawiam :)



2 komentarze:

  1. super i ten wzór w piłeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiadomo? może to przyszły następca Roberta Lewandowskiego więc wzór jak znalazł ;)

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po swoich odwiedzinach jakiś ślad np w postaci komentarza :)