wtorek, 14 stycznia 2014

Co zrobić z olbrzymią bluzą dresową?

Można by zrobić bardzo wiele :) Wszystko zależy od pomysłowości.



Mną jednak pokierowała nie tyle pomysłowość co potrzeba. A potrzeba mi było spodni dla dziecka. Jako, że ta bluza była naprawdę duża to powstały dwie pary.


 Pierwsze uszyłam z rękawów bluzy. Są to klasyczne spodnie dresowe ze ściągaczami na dole. Mają nieco wyższy stan żeby podczas zabawy nie "wychodziły z nich" podkoszulki.




W kolejnych wykorzystałam napisy, które były na przodzie i tyle bluzy. Spodnie mają prostą nogawkę.  W obu parach w pas wszyłam ściągacz, który był u dołu bluzy- tak więc wykorzystałam ją na maxa :)




W ten oto sposób powstały dwie pary wygodnych i ciepłych spodni dla Natalki.
 Pozdrawiam :*

12 komentarzy:

  1. Faktycznie duża musiała być ta bluza :-) super gatki! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakieś 3XL minimum :) dokładnie nie wiem bo metki nie miała :)

      Usuń
  2. Super, muszę poszukać jakiejś bluzy ;-), bo mój 4latek powyrastał już ze wszystkich dresowych spodni. Nigdy nie próbowałam szyć ubrań i będzie to dla mnie trudne wyzwanie...jak się odważę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważ się odważ :) zobaczysz że szycie dla dzieci to super zabawa :)

      Usuń
  3. Super pomysł i bardzo ładne wykonanie :) Jeśli pozwolisz to wrzucę go do spisu pomysłów na drugie życie dla tkaniny :) http://vaylebyme.blogspot.com/2013/12/daj-tkaninie-nowe-zycie-spis-pomysow-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza wykorzystana idealnie :) Świetne spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super gaciorki ! szyjąca mama to skarb :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po swoich odwiedzinach jakiś ślad np w postaci komentarza :)