piątek, 27 czerwca 2014

Komplet szaro-biały

Zaopatrzyłam się ostatnio w spore ilości dzianin bawełnianych i szyję jak szalona :) Dziś pokażę wam komplecik jaki uszyłam Natalce. W jego skład wchodzą legginsy za kolano z kokardkami na dole nogawki oraz tunika z białym karczkiem i szaro-biało pasiastym dołem oraz lamówkami i atrapą zapięcia typu "polo".


Tak spodobał mi się ten komplecik, że już planuję uszycie kolejnego a tymczasem kończę kocyk dla Juniora. Pokażę go lada dzień :)

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Twoje uszytki są zawsze takie profesjonalne, jak ze sklepu :-) Super komplecik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie zawsze, nie zawsze zdarzają się i babole :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny komplet. No i zdjęcia ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy zestaw :) Natalka ślicznie w nim wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet. Bardzo ładnie się Córka w nim prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po swoich odwiedzinach jakiś ślad np w postaci komentarza :)