wtorek, 26 sierpnia 2014

Śpiworek

Kolejnym elementem wyprawki dla mojego synusia jest śpiworek. Powstał z kolorowej bawełny w owieczki, od wewnątrz biała dzianinka bawełniana a w środku cienka ocieplina. Śpiworek zamykany jest na ramionach na napy, a z boku ma wszyty kryty zamek błyskawiczny, dzięki czemu łatwo będzie dostać się do maluszka :)



 Z resztek  tkaniny powstał kolejny metkowiec :)


Ostatnio coraz rzadziej siadam do maszyny bo kręgosłup daje się we znaki :( Pokończyłam wszystkie kreacje na zbliżające się wesele ale pokażę je pewnie dopiero za trzy tygodnie (czyli po imprezie) bo liczę na jakieś fajne fotki :) A póki co mam jeszcze kilka zaległych rzeczy, króre chętnie wam zaprezentuję. Maszynę porzuciłam na rzecz haftu krzyżykowego- możecie więc liczyć na relację z postępów w pracy w tym temacie.

Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Jak by to powiedział mój synuś "Ale słodkie!" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kolory. Napatrzeć się nie mogę, tak mi się ten śpiworek spodobał.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po swoich odwiedzinach jakiś ślad np w postaci komentarza :)