piątek, 9 stycznia 2015

Zielona sukienka z dzianiny punto

Ostatnio więcej szyje niż uwieczniam na zdjęciach. Szczególnie ciężko mi się zebrać, by pokazać co uszyłam dla siebie- nie lubię i nie umiem pozować do zdjęć ;) Bardzo lubię za to cykać fotki mojej córci- jej na szczęście też się to podoba- tak więc mogę dziś pokazać jej najnowszy nabytek :)  




Sukienka w rzeczywistości ma kolor morskiej zieleni- na zdjęciach kolorek jest nieco przekłamany. 
Sukienka jest bardzo prosta, lekko rozszerzona ku dołowi, z dwoma naszytymi kieszonkami, z tyłu zapinana na jeden guziczek. Z racji użytego materiału jest bardzo wygodna, nie krępująca ruchów dzięki czemu zyskała duże uznanie u mojej córci, która bardzo chętnie ją wkłada :)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. boska !!!!! modelkę masz rewelacyjna :-) a tuniczka genialna, skąd masz tak fajne wykroje ? pozazdrościć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Formy zazwyczaj robię sama lub korzystam z Burdy ;)

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po swoich odwiedzinach jakiś ślad np w postaci komentarza :)