niedziela, 19 lipca 2015

Letnia garderoba Natalki

Przyszło lato a z nim ciepełko (czasem nawet bardzo duże ciepełko :) ). Jest to więc i czas na noszenie letniej odzieży. Ja cały czas systematycznie uzupełniam garderobę moich dzieciaków. Dziś pokażę wam to co uszyłam dla Natalki.

Zacznę od kompletu- bluzeczki, z marszczeniem i wiązaniem przy dekolcie, w pastelowe paseczki oraz chabrowych bermudów z mankietami z tej samej dzianiny co bluzeczka. Wykrój na spodenki pochodzi z Burdy 7/2006, wykrój bluzki stworzyłam sama.

 Kolejny komplet- krótkie bordowe spodenki i bluzka z tej samej dzianiny co powyższa.


Motylkowa bluzeczka według wykroju z Burdy 5/2013


Tunika ze śliwkowej dzianiny bawełnianej  i białej dzianiny siatkowej. Wykrój mój.


 Bluzeczka z różowej dzianiny bawełnianej i tkaniny w kolorowe motylki. Wykrój mój.


 Bluzeczki na ramiączkach. Wykrój mój.


 Tunika z mychą. Wykrój mój.


 Dwie pary krótkich spodenek z dzianiny. Zmodyfikowany wykrój z Burdy 10/2013




Kombinezon szyty według modelu z najnowszej Burdy dla dzieci .


I na koniec strój do kąpieli w basenie :) Wykrój mój.


Jak wam się podoba? Moimi faworytami jest różowo-motylkowa bluzeczka i kombinezon :)

W najbliższym czasie pokażę co uszyłam dla Wojtusia :)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Mnie się spodobały te bluzeczki na ramiączkach. Może dlatego, że miałam problem z kupnem takich dla córki. Szkoda, że nie umiem tak ładnie szyć jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Jesteś moim obserwatorem. :)
    Zmieniłam adres bloga i poprzedni stal się nieaktywny :( Jeżeli mogę prosić, to dodaj do obserwowanych, lub zmień w ustawieniach mój adres z http://hope191.blogspot.com/ na http://tootoo-handmade.blogspot.com/
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po swoich odwiedzinach jakiś ślad np w postaci komentarza :)