sobota, 18 maja 2013

Sukienka z poszewki

Kupiłam jakiś czas temu w SH fioletową poszewkę na poduszkę z ładnym haftem. Właśnie ten haft mi się spodobał i pomyślałam że napewno można będzie go jakoś wykorzystać. Pomysł na sukienkę przyszedł bardzo szybko i mimo, że nie przepadam za tak długimi sukienkami dla tak małych dzieci ( w króciutkich wyglądają mniej poważnie a bardziej rozkosznie) to uznałam, że ewentualnie jedną moja Niuńka może mieć :) I muszę przyznać, że mimo wszystko bardzo mi się spodobał efekt końcowy.







Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. sukieneczka jest luźniejsza więc na pewno nie krępuje jej ruchów czyli dobrze :) Bardzo ładna i ładnie w niej wygląda malutka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i słodka sukieneczka :-)
    Hafcik bardzo ładny i rzeczywiście szkoda byłoby go nie wykorzystać.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł fantastyczny:) Gotowa sukieneczka ślicznie wygląda, też będę córom (kiedyś) szyła takie cudowności:))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po swoich odwiedzinach jakiś ślad np w postaci komentarza :)