środa, 1 maja 2013

Czekoladowa rozkosz :)

Oto i moja torebka.
Niezbyt skomplikowany, dość duży worek- wiadomo: w damskiej torebce zmieścić się musi wiele :)
Uwielbiam takie właśnie duże torby. Z tej jestem bardzo zadowolona- szczególnie, że otrzymała już kilka pochwał :D

 Torba uszyta jest z tej samej skóry, z której jakiś czas temu szyłam spódnicę.

 Najbardziej napracowałam się przy kwiatku ale myślę, że było warto bo daje fajny efekt.
 W środku torebka posiada dwie kieszonki- jedną na telefon, drugą - zamykaną na suwak- na drobiazgi.
 Tak ją noszę ja...
 a tak Natalia, której  torba również bardzo się podoba :)

12 komentarzy:

  1. o ja cię, śliczna ci wyszła :) taka dopracowana, kolor i to że jest workiem- bo ja też lubię worki-to bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) w szyciu torebek daleko mi do twojej perfekcji ale starałam się bardzo :)

      Usuń
  2. Fajna torba:) Ten kwiatek skórzany wymagał pewnie sporo pracy ale ładną jest ozdobą:) a uszyłaś to na specjalnej maszynie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Torbę szyłam na zwykłym domowym Łuczniku, natomiast płatki kwiatka przyszywałam ręcznie :)

      Usuń
    2. Bo prawdę mówiąc myślałam o uszyciu czegoś ze skóry, ale się obawiałam, czy zwykła maszyna wytrzyma ten materiał:)

      Usuń
    3. Wiesz co wszystko zależy od rodzaju skóry- tą szyło mi się bez problemu ale próbowałam też z innej- bardziej elastycznej i maszyna nie dała rady :(

      Usuń
  3. Torba ekstra,kolor,fason i kwiatek-ozdoba, wszystko jak z najwyższej półki.Podziwiam kunszt!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, piękna torebka i świetnie odszyta!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna! Po prostu piękna! I jak starannie uszyta!
    Kwitek jest boski! :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, kwiatuszek jest tzw. kropką nad "i". :) Ostatnie zdjęcie szczególnie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wszystkie ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest bardzo fajne jak dzieciaczki lubią torebki. Mój synek każda zakłada na szyję i mówi, że to bęben.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po swoich odwiedzinach jakiś ślad np w postaci komentarza :)