wtorek, 30 kwietnia 2013

Dwa letnie komplety

Tym razem  uszyłam dwa komplety na lato- jeden dla Natalki drugi dla Julki.
I znów oba pochodzą z recyklingu :)

Dla Natalii bluzka i spodenki w tonacji biało- różowej


 Spodenki wyszły ciut za długie, no ale z dwojga złego lepiej, że nie za krótkie :)
Komplet powstał z dwóch bluzek zakupionych za całe 4 zł w SH.  Z różowej wykorzystałam  gotowe już rękawki (wystarczyło tylko zmniejszyć. Na zdjęciach tego nie widać ale mają na dole zapięcie na guziczki), kieszonkę i kołnierz.
Komplet dla Julki powstał z sukienki ( jeszcze niedawno noszonej przez jej mamę:)) i alby, z której uszyłam też sukienkę prezentowaną w poprzednim poście.



5 komentarzy:

  1. Do spodenek jeszcze mała dorośnie, lato przed wami więc na bank się wyciągnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i kto powiedział, że dziecka nie da się ubrać za grosze :) spodenki to lada moment okażą się za małe - z doświadczenia wiem, że dzieci rosną jak na drożdżach :) Śliczne przeróbki

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ciuszki! bardzo mi się podoba ten drugi komplecik! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne komplety, łączenie dwóch tkanin zawsze dodaje efektu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze ciuszki,słodkie dzieciątko,kiedyś też tak szyłam,ale potem mnie odrzuciło.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po swoich odwiedzinach jakiś ślad np w postaci komentarza :)