wtorek, 16 kwietnia 2013

Wiosenne zlecenie

Witajcie!
Wygląda na to że spóźniona wiosna nareszcie do nas dotarła :) Huuuura!!!
Temperatura sprzyja spacerom więc większość czasu spędzam z Natką na dworze, dzięki czemu moja maszyna może trochę odpocząć. No ale do końca nie dam się jej rozleniwić ;)
W ostatnim czasie uszyłam spódnicę oraz komplet dla pewnej uroczej klientki :)
Komplet składa się ze spódnicy i bluzko- żakietu ;)
Spódnica prościutka, z rozcięciem z tyłu. Bluzka wywiniętymi rękawami długości 3/4, bez podszewki.


 Spódnica nieco kombinowana. Miałam dwa, w sumie nie wielkie, kawałki tkanin i z nich do stworzenia prostą spódnicę. Jako że spódnica miała mieć długość 55 cm a oba kawałki były sporo krótsze to wpadł mi do głowy taki oto pomysł:


Co sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po swoich odwiedzinach jakiś ślad np w postaci komentarza :)