wtorek, 14 maja 2013

Niebieskie szorty








Jest cieplutko, coraz cieplej a moja panienka ma w szafie tylko długie spodnie ( pomijając różowe, które niedawno uszyłam). Najwyższa  więc pora by coś z tym zrobić :)
I zrobiłam!
Z zakupionej jakiś czas temu w  ciucholandzie spódnicy uszyłam małej spodenki.
Prezentują się tak:
















 A do nie dawna była sobie taka oto spódnica :)
Jeśli uda mi sie jutro namówić Natalię na kolejną sesję to pokażę następne spodenki tym razem z koszuli :)
Tak więc do zobaczenia :)

7 komentarzy:

  1. świetne, no ja mam już ograniczone pole szyciowe, bo moja chce nosić tylko spódniczki lub sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja na szczęście nie ma jeszcze wymagań :)

      Usuń
  2. Ależ świetne spodenki, super! :-)
    Bardzo fajny materiał i genialny krój!
    Bardzo mi się podobają i jak widać na fotkach ich Właścicielce też!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) mnie też się bardzo podoba krój- myślę nawet nad stworzeniem takich samych w duuużo większym rozmiarze :)

      Usuń
  3. piekne gatki wyczarowalas....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po swoich odwiedzinach jakiś ślad np w postaci komentarza :)