czwartek, 27 czerwca 2013

Sukienka w kwiaty

Dziś pokażę sukienkę, którą w ekspresowym tempie uszyłam M. na wesele. W ekspresowym bo po pierwsze wykrojona i uszyta w dwie godziny a po drugie - bo szyta dwa dni przed weselem :)


 Sukienka bardzo prosta ale przy tak ładnej tkaninie nie było sensu eksperymentować z krojem, wystarczyły jedynie zaszewki z przodu i z tyłu i sukienka gotowa.

Na koniec pragnę wszystkim odwiedzającym gorąco podziękować za miłe komentarze- motywujecie mnie do dalszej pracy :*

5 komentarzy:

  1. Ooooo! Tkanina rzeczywiście cudna! Fantastyczna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny materiał.Kiedyś polskie sportsmenki miały takie sukienki tylko z makami na olimpiadę.Też proste ,a ozdobą były kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna! Niesamowicie zazdroszczę tempa, ale jak już znajdę dobry wykrój, to z pewnością nie będę wiele odstawać:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że przy tej sukience nie musiałam robić absolutnie żadnych poprawek więc poszło sprawnie :)

      Usuń
  4. Mnie urzekł ten materiał i masz rację taki materiał to najprostrzy fason a efekt niesamowity

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po swoich odwiedzinach jakiś ślad np w postaci komentarza :)